Πως θα αποκτήσετε ΑΦΜ (EIN) για μια LLC εταιρεία
Για να εξασφαλίσετε την ομαλή λειτουργία και τη νομιμότητα της νέας σας επιχείρησης τύπου LLC, είναι κρίσιμο να βεβαιωθείτε ότι έχετε εκπληρώσει όλες τις φορολογικές σας υποχρεώσεις.
Η διαδικασία ξεκινά από την εγγραφή της LLC στην αρμόδια κρατική αρχή, συνήθως στο γραφείο του Υπουργού Εξωτερικών.
Μετά την εγγραφή, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας θα πρέπει να αποφασίσει αν χρειάζεται ή επιθυμεί να λάβει Αριθμό Ταυτότητας Εργοδότη (EIN) από την Υπηρεσία Εσωτερικών Εσόδων (IRS).
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι LLC που δεν έχουν υπαλλήλους δεν είναι υποχρεωμένες να αποκτήσουν EIN για τη διεξαγωγή των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων. Αντ’ αυτού, μπορούν να υποβάλλουν τους φόρους της επιχείρησης χρησιμοποιώντας τον Αριθμό Κοινωνικής Ασφάλισης (SSN) του ιδιοκτήτη. Παρ’ όλα αυτά, η απόκτηση του EIN γίνεται απαραίτητη όταν η LLC προσλάβει τον πρώτο της υπάλληλο, καθώς αυτός ο αριθμός χρησιμοποιείται για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων της εταιρείας.
Επιπλέον, αν δεν είστε μόνιμος κάτοικος Αμερικής και δεν διαθέτετε SSN, τότε η απόκτηση EIN για την εταιρεία σας, είναι μονόδρομος.
Καθορισμός Επιλεξιμότητας για Απόκτηση EIN
Το πρώτο βήμα προς την απόκτηση ενός Αριθμού Ταυτότητας Εργοδότη (EIN) είναι να προσδιορίσετε εάν η επιχειρηματική σας οντότητα πληροί τις απαιτήσεις που ορίζει ο Κώδικας Φορολογίας των Ηνωμένων Πολιτειών (IRS):
- Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για EIN εάν η κύρια επιχείρησή σας βρίσκεται στις Ηνωμένες Πολιτείες ή σε έδαφος των ΗΠΑ.
- Πρέπει να παράσχετε έναν έγκυρο αριθμό φορολογικού μητρώου, όπως ο Αριθμός Κοινωνικής Ασφάλισης (SSN) ή ο Αριθμός Ταυτότητας Εργοδότη.
- Μόνο ένας “υπεύθυνος” μπορεί να υποβάλει αίτηση για EIN ανά ημέρα, ορίζοντας τον ως το πρόσωπο που έχει τον τελικό έλεγχο της επιχείρησης.
- Ενώ δεν απαιτείται από τον αιτούντα EIN να είναι πολίτης των ΗΠΑ, οι αλλοδαποί αιτούντες δεν μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση. Οι Αμερικανοί πολίτες μπορούν να ζητήσουν EIN χρησιμοποιώντας μια ηλεκτρονική αίτηση.
Στη GrowthBusiness, πέρα από την ίδρυση εταιρείας στην Αμερική, αναλαμβάνουμε όλες τις διαδικασίες για την έκδοση EIN στην εταιρεία σας, ώστε να μπορείτε έπειτα να προσλάβετε εργαζομένους ή να ανοίξετε τραπεζικό λογαριασμό!
Υποβολή Αίτησης για EIN
Η αίτηση για EIN είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του IRS. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η αίτηση πρέπει να συμπληρωθεί κατά τη διάρκεια μιας μόνο συνεδρίας και συνήθως διαρκεί περίπου 15 λεπτά.
Διαβάστε ακόμα: Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα από μια εταιρεία στο Delaware!
Διαδικασία Υποβολής Αίτησης για EIN
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η αίτηση για την απόκτηση του Αριθμού Ταυτότητας Εργοδότη (EIN) δεν μπορεί να αποθηκευτεί για μελλοντικές αλλαγές. Επομένως, αφιερώστε αρκετό χρόνο για να απαντήσετε πλήρως σε όλες τις ερωτήσεις. Εάν προτιμάτε να υποβάλετε την αίτησή σας μέσω τηλεφώνου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το IRS στον αριθμό (800) 829-4933 και να επιλέξετε EIN από τον κατάλογο επιλογών.
Η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων επιτρέπει την άμεση εκχώρηση του EIN, ενώ άλλες μέθοδοι μπορεί να οδηγήσουν σε χρονικές καθυστερήσεις.
Τα στοιχεία που απαιτούνται για την αίτηση του EIN περιλαμβάνουν:
- Ονόματα και Αριθμούς Κοινωνικής Ασφάλισης (SSN) των ιδιοκτητών.
- Ονομασία του υπεύθυνου της LLC.
- Επωνυμία, διεύθυνση και εμπορικές επωνυμίες της LLC.
- Ημερομηνία ίδρυσης της LLC.
- Κύρια επιχειρηματική δραστηριότητα της LLC.
- Αναμενόμενος αριθμός εργαζομένων της LLC.
Αφού αποκτήσετε τον EIN, αυτός προσδιορίζει την οντότητα για τους σκοπούς του IRS και χρησιμοποιείται για την εξασφάλιση τραπεζικών συναλλαγών με επιχειρήσεις, την υποβολή αιτήσεων για άδειες και εγκρίσεις και την υποβολή φορολογικών δηλώσεων της εταιρείας.
Για τους αλλοδαπούς μετόχους ή ιδιοκτήτες εταιρειών, η διαδικασία πρέπει να γίνει σε γραφείο του IRS και διαρκεί έως και 4 εβδομάδες. Στην GrowthBusiness εκδίδουμε καθημερινά EINs για τις εταιρείες των πελατών μας, άμεσα και γρήγορα με τους λογιστές που διαθέτουμε στην Αμερική.
Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα για να δεις όλες τις υπηρεσίες που μπορούμε να σου προσφέρουμε!